✨ Shine Bright : 5+1 Highlighters ✨

Έχω καταλήξει στο συμπέρασμα,ότι το όνομα μου είναι αυτό που εύθυνεται για όλα.
▫️Αυτό είναι που με κάνει να κυνηγάω τη λάμψη όπου σταθώ κι όπου βρεθώ.
▫️Αγάπησα το μακιγιάζ εξαιτίας των Highlighters.
▫️Όσο πιο πολύ highlighter βάζω,τόσο καλύτερη διάθεση έχω...γι αυτό τον τελευταίο καιρό φοράω σπάνια highlighter.😝😝
▫️Όταν μπαίνω σ'ενα μαγαζί με καλλυντικά το πρώτο πράγμα που κοιτάω είναι τα highlighters.
▫️Αρκέτα είπα,πάμε να δούμε τα 5+1 highlighters που φοράω πιο πολύ.

           
           1️⃣ Wet n' Wild - The Sweetest Bling


Αν γινόταν,από το πρωί που ξυπνάω μέχρι το βράδυ που πέφτω για ύπνο να έβλεπα αυτή τη λάμψη παντού τριγύρω,θα ήμουν ο πιο ευτυχισμένος άνθρωπος.
Αν όχι το πιο τέλειο highlighter,ένα από τα πιο τέλεια.
Αν μπορείτε να το βρείτε ακόμα,αρπάξτε το.


             2️⃣  Wet n' Wild - Gold Bar

Για πιο σκουρόχρωμες επιδερμίδες,όχι ότι δεν το έχω φορέσει,αλλά λέμε τώρα.
Η Wet n' Wild έχει από τα καλύτερα highlighters που υπάρχουν.
Κ το πάνω κ αυτό έχουν αρκετή <σκόνη>,αλλά η λάμψη τους είναι μοναδική.
Κ αυτό αν το βρείτε κατά τύχη ( δε νομίζω), πάρτε το.




            3️⃣  E.l.f  Baked Highlighter - Moonlight Pearls

Αυτό το highlighter είναι για όσους δεν θέλουν να φαίνονται από το διάστημα με το καλησπέρα σας.Χτίζεται εξαιρετικά όμως κ δίνει αυτη τη λάμψη που βγαίνει από μέσα μας,είναι τόσο φυσικό.
Βγαίνει σε άλλες δύο αποχρώσεις.

              
             4️⃣  E.l.f  Baked Highlighter & Blush - Rose Gold

Αυτό το duo είναι καταπληκτικό,το highlighter είναι σχεδόν ίδιο με το από πάνω σε απόχρωση κ συνήθως τα φοράω μαζί.Όπως κ το από πάνω θέλει πινέλο με άγρια τρίχα για να πιάνει το προϊόν.

          5️⃣   Colourpop Super Shock Cheek - Smokin' Whistles

Τα highlighters της Colourpop είναι ξακουστά.Το συγκεκριμένο έχει την τέλεια λάμψη,είναι το μόνο στα αγαπημένα μου που έχει μικρά μικρά glitter (κανονικά το σιχαίνομαι),αλλά το κάνουν ακόμα καλύτερο.Η τέλεια εφαρμογή επιτυγχάνεται με τα δάχτυλα,γιατί είναιι σχεδόν πουδρένιο κ σχεδόν κρεμώδες.Μπορείτε να το βρείτε εδώ: https://colourpop.com/products/smoke-n-whistles

             6️⃣ Nyx Highlighter - Ice Queen

Το συγκεκριμένο highlighter είναι από την παλέτα Highlight & Contour Pro Palette,αλλά πωλείται κ μεμονομένα.Ένα ακόμα καλό highlighter,που τώρα πια έχει περάσει σε δεύτερη μοίρα,αλλά θα είναι για πάντα μέσα στην καρδιά μου.


















Από πάνω προς τα κάτω,είναι με τη σειρά που τα έχω παρουσιάσει κανονικά.


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις