Double Powder

Το ξέρω ότι όσοι έχετε ξηρή επιδερμίδα δε θέλετε ν' ακούτε για πούδρα,αλλά όλοι οι υπόλοιποι δε φεύγετε απ το σπίτι χωρίς αυτήν.
▫️Για μένα το να μην σετάρω το μακιγιάζ μου είναι το λιγότερο καταστροφικό (μιλάμε για σοβαρά πράγματα όχι αστεία), κι αυτό γιατί ξέρω ότι σε λιγότερο από ώρα το concealer θα έχει ζαρώσει κ το μέτωπο μου θα είναι πιο λαμπρό κ από χριστουγεννιάτικο δέντρο.🎄
▫️Επίσης για κάποιο περίεργο λόγο το να βρεις μια καλή πούδρα είναι δύσκολο.Γι αυτό έχω σταματήσει να φοράω πούδρα με χρώμα,γιατί το μόνο που θέλω είναι να με κάνει matte κ να ξέρω ότι οι εξωγήινοι θα με αναγνωρίσουν από το highlighter μου κ όχι από τη λιπαρότητα μου.👽
▫️Εδώ κ χρόνια χρησιμοποιώ μια μόνο πούδρα για το πρόσωπο κ για κάτω απ τα μάτια κ δεν είναι άλλη απ την Stay Matte της Rimmel στην απόχρωση 001 Τransparent.
▪️Η καλύτερη pressed πούδρα που κυκλοφορεί για matte αποτέλεσμα.
▪️Βγαίνει σε διάφορα αποχρώσεις,αλλά η transparent λειτουργεί άψογα σε όλες.
▪️Μυρίζει απίστευτα (η εμμονή μου με τις μυρωδιές είναι alive🤥) ,υπάρχουν φορές που απλώς ανοίγω το συρτάρι για να την μυρίσω,(ναι το ξέρω ότι αυτό λέγεται πρόβλημα).🤷🏻
▪️Δεν έχει flashback,(προφανώς).
▪️Λέει ότι βοηθάει κ στην εμφάνιση των πόρων (δεν είμαι πολύ σίγουρη γι αυτό,γιατί βάζω πράμα από κάτω).
▪️Είναι απίστευτη κ για κάτω απ τα μάτια,(μην την φοβάστε που είναι matte).
▪️H καλύτερη πούδρα με διαφορά.🔝🔝
▪️Επίσης κρατάει για χρόνια,καθότι είναι κ 14g.
▪️Τρέξτε στo Hondos Center.
▪️Aααα κ κοστίζει μόλις 4,50€.
▫️Thank me later.


Aς περάσουμε κ στην καινούρια τους πούδρα,που είναι η Insta Fix & Matte 001 Translucent,η συγκεκριμένη πούδρα είναι λευκή κ υπόσχεται matte αποτέλεσμα,αλλά κ touch-ups μέσα στη μέρα.
▫️Λοιπόν,είναι καλή πούδρα όσον αφορά το matte αποτέλεσμα,αλλά για κάτω απ τα μάτια με απογοήτευσε.👎🏻
▫️Δε μυρίζει τόσο τέλεια όσο η από πάνω,αλλά ντάξει δεν είναι κ του πεταματού.
▫️Αν δεν είχα αυτό το το τίμιο blog,δε θα την έπαιρνα,αλλά πάνω απ όλα είμαι blogger.
▫️Θα την χρησιμοποιήσω,αλλά η απο πάνω είναι το φως των ματιών μου.
▫️Κ αυτή 4,50€ κοστίζει,(αν κ βέβαια είναι σχεδόν η μισή ποσότητα,8g),οπότε τα αξίζει τα λεφτά της,αλλά εφόσον μπορείς να βρεις κάτι καλύτερο,(βλ. πάνω),γιατί να συμβιβαστείς με αυτήν???🤔





Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις