It's all about the smell.


Έχετε μυρίσει ποτέ κάτι κ σας έχει φτιάξει η διάθεση? Κ από την άλλη έχετε μυρίσει ποτέ κάτι κ αναρωτιέστε τι πήγε λάθος κ συνέβη σε εσάς αυτό??
Εγώ το παθαίνω όλη την ώρα. Κ είμαι πολύ σοβαρή όταν σας λέω ότι οι μυρωδιές είναι το Α κ το Ω της μέρας μου κ αυτό γιατί :
1)έχω πολύ έντονη όσφρηση.
2)εχω πολύ έντονη όσφρηση.
3)δείτε τα δύο πρώτα.
Οπότε όπως καταλαβαίνετε τα αρώματα είναι κάπως πιο ιδιαίτερα για εμένα.Όπως φαντάζομαι κ για όλες τις γυναίκες, το άρωμα σου μπορεί να σε προδώσει, μπορεί να σε αφήσει αξέχαστη ή ακόμα κ να σε χαντακώσει, είναι κομμάτι του εαυτού σου κ της προσωπικότητας σου.
Ο Michael Kors έχει πει :  < Το άρωμα είναι το μόνο πράγμα, το οποίο είναι για εσένα, για την ψυχή σου κ είναι για ανθρώπους από νούμερο 0 έως 22 κ για ηλικίες από 12 έως 90 >.
Το συγκεκριμένο άρωμα για το οποίο θα σας μιλήσω, το φόρεσα πρώτη φορά στο λύκειο, έχω μνήμες μόνο κ μόνο από αυτό το άρωμα. Όταν μου τελείωσε δεν αγόρασα το κανονικό(το ειχα σε roller ball) κ κάθε φορά που το μύριζα στο δρόμο με γύριζε πίσω στο χρόνο. Οπότε μου φάνηκε φυσικό να το πάρω τώρα.
Μιλάω για το Chloé Eau de Parfum από Chloé. Αυτό το άρωμα βγάζει μια φρεσκάδα, μια καθαριότητα, κάτι πολύ ονειρικό για μένα.
Πιο αναλυτικά :οι νότες κορυφής είναι παιώνια, φρέζα κ λίτσι°οι μεσαίες νότες είναι τριαντάφυλλο, κρίνο της κοιλάδας κ μανόλια°οι νότες της βάσης είναι κεχριμπάρι κ κέδρος της Βιρτζίνια.
Θα κλείσω αυτό το μυρωδάτο κείμενο με ένα quote της ακαταμάχητης Coco Chanel :
<Βρες το άρωμα σου μέχρι τα 30 σου κ φόρεσε το για τα επόμενα 30 χρόνια>.


















Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις