Θαύμα ή αλλιώς Pore Refiner

Δεν ξέρω για εσάς, εγώ πάντως στα θαύματα δεν πίστευα κ βάζω αόριστο, γιατί ανακάλυψα το Pore Refiner, που για μένα είναι θαύμα.
Aς τα πάρουμε όμως από την αρχή, εγώ έχω λιπαρή, ακνεϊκή επιδερμίδα κ έντονους πόρους. Οπότε έψαχνα primer το οποίο να κρατάει τη λιπαρότητα σε απόσταση, όσο γινόταν, κ να γεμίζει τους πόρους μου.
Η αλήθεια είναι δεν το είχα βρει για διάφορους λόγους, είτε γιατί ότι είχα δοκιμάσει με είχε απογοητεύσει, είτε γιατί δεν ήθελα να δώσω μια περιουσία για κάτι που πραγματικά δεν πίστευα ότι θα δουλέψει.
Περνάμε όμως στο τώρα κ στο ότι, ναι κι όμως γίνονται θαύματα αρκεί να τα πιστέψουμε κ να τα ψάξουμε κ να τα δοκιμάσουμε,  (ναι όλα αυτά τα Φιλοσοφικά τα λέω για ένα primer).
Πρώτη φορά το άκουσα από τη Lisa Eldridge κ μετά κάπου αλλού το είχε πάρει το μάτι μου, αλλά δεν είχα δώσει πολλή σημασία, ώσπου το θυμήθηκα όταν έκανα μια παραγγελία από το φαρμακείο.
Μιλάω για το Sebium Pore Refiner από τη Bioderma.
Θα είμαι λακωνική εδώ  κ θα πω τα εξής : βρείτε το, πάρτε το, βάλτε το.
Το βάζω  μετά από την ενυδατική μου όταν θέλω να βαφτώ όπου υπάρχουν πόροι κ σε όλο το μέτωπο που είμαι πιο λιπαρή γιατί κρατάει κ τη λιπαρότητα μακριά, αλλά μπορείτε να το βάλετε κ μόνο του αφού λειτουργεί κ ως καταπολέμηση των πόρων.
Η διαφορά είναι το λιγότερο αισθητή κ στους πόρους κ στη λιπαρότητα, δοκιμάστε το κ αν δε σας αρέσει,εγώ είμαι εδώ.

P. S. :που το αγόρασα
:https://www.pharmacy4u.gr/bioderma-sebium-pore-refiner-30ml-p-21555.html








Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις